سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستاره گرجی

ادعیه
دسته : گشایش بخت , حل مشکل با دعا , علوم غریبه , دعا ,

این جملات را بنویسد و بر گوشه مقنعه دختر آویزان کنند و چون بخوابد شب زیر سرش گذارد « بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و بالله و من عند الله و الیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده... منها و طراً ک88د8111 اول 22م م م باسم فلان (نام دختر را بنویسند)


این آیه را با گلاب و زعفران بنویسند و بر بازوی دختر ببندند « یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون»

در بحر الغرائب آمده است که هر که سوره مریم را با زعفران و گلاب بنویسد و بعد بشوید و آب آنرا بر سر دختر بریزند بخت او باز می شود و شوهر می یابد.
 

ار کتاب سر المستتر آمده این جملات را از داخل پیراهن بنویسند و دختر لباس را بر تن کند بسیار موثر و مجرب است « بسم الله الرحمن الرحیم یا تمخیثا یا تمشیثا یا مرشیطیثا یا مشطیئا 288 م 111 11 88 ح ح»


اگر بخواهی زنی را به عقد خود درآوری یک عدد مغر بادام شیرین را بدست آورد و سوره یس را بر آن بخواند و بعد از این مغز بادام را داخل ابریشم سبز پیچیده از شاخه میوه دار که میوه اش شیرین باشد آویزان کند و در پای درخت بی خوش بسوزاند (عود روشن کند) مرادش حاصل شود.
  ادعیه ایجاد محبت

به جهت محبت بین زن و شوهر سوره مبارکه مزمل را سه مرتبه به شربتی بخوانند و به آنان دهند تا بخورند بین آنها محبت ایجاد شود.
ادعیه ایجاد محبت

بر شش دانه مویز آیة الکرسی را بخواند و به آنکسیکه دوستش دارد بدهد تا بخورد فوق العاده موثر است.
 ادعیه ایجاد محبت

این آیه را 7 مرتبه بر یک سیب سرخ بخوانند و به شخص مورد علاقه بدهند تا بخورد « و لقد جعلنا فی السماء بروجاً و زیناها للناظرین و حفظنا من کل شیطان رجیم»
 ادعیه ایجاد محبت

هر کس سوره زخرف را با گلاب و زعفران بنویسد و آب آنرا به زنی که با شوهر خود بد رفتاری میکند بخوراند آن زن مطیع و آرام می شود.
 از ادعیه ایجاد محبت

این آیه را 70 مرتبه بر کاسه آبی بخوانند و به گوشه های محل کسب و جلوی منزل مسکونی خود بپاشد « یا معشر الجن و الانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السموات و الارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان»
 ادعیه باطل کردن سحر و جادو

از خواص اسم قائم و واحد آنستکه اگر ایندو را بطریق امتزاج بر کف مسحور نویسند سحر باطل می گردد و امتزاج آن اینچنین است «ق و اای ح م د»
 ادعیه باطل کردن سحر و جادو

اگر خواهی زن بگیری این نوشته را بر بازوی خود نگه دار « قل ان الفضل بید الله یوتیه من یشاء و الله واسع علیم بختص برحمته من یشاء و الله ذوالفضل العظیم»
 ادعیه ایجاد محبت

هرگاه در ساعت اول روز 308 مرتبه بگوید یا رزاق روزی او وسیع می گردد.
 ادعیه جلب رزق و روزی

هر که در میان نماز مغرب و عشاء 1060 مرتبه بگوید یا غنی صاحب ثروت خواهد شد.
ادعیه جلب رزق و روزی

جهت تنگی روزی و رفع فقر 40 روز روزی یکمرتبه سوره مبارکه مزمل را بخواند.
 ادعیه جلب رزق و روزی

بعد از نماز صبح به جهت زیادی نعمت باید به عدد ابجد 211 مرتبه بگوید یا منعم.
ادعیه جلب رزق و روزی

اگر آیة الکرسی 7 مرتبه بر 7 عضو بدن خوانده شود آن اعضاء آسیبی نمیبینند.
 فضائل آیة الکرسی

نگارش در تاریخ دوشنبه دوازدهم بهمن 1388 توسط درویش محمد |

این دعا را نوشته و در میان حریر سبز بدوزند و بر بازوی راست بندد

بسم الله الرحمن الرحیم - اللهم انی اسئلک باسمک یا الله یا واحد یا نور یا صمد یا من ملئت ارکان السموات اسئلک ان تسخرلی قلب ..... زاده ....... کما سخرت الحیه لموسی و اسئلک ان تسخر لی قلبه کما سخرت سلیمان من الجن و الانس و الطیر فهم یوزون و اسئلک ان تسخرلی و ملین قلبه کما لینت الحدید لداود علیه السلام اسئلک ان تذلل لی قلبه کما ذللت نورالقمر لنور الشمس یا الله هو عبدک وابن امتک اخذته بقدمیه و بناصیه فسخره حتی یقضی حاجتی هذا و ما ارید انک علی کل شی قدیر و صلی الله علی محمد واله الطاهرین

در جای خالی نام کسی که میخواهید قلبش را تسخیر کنید و نام مادرش نوشته
نگارش در تاریخ دوشنبه دوازدهم بهمن 1388 توسط درویش محمد |

نوشته شده در چهارشنبه 89/4/30ساعت 1:53 عصر توسط یوسلیانی نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت











<
style="BORDER-RIGHT: 3px solid; BORDER-TOP: 3px solid; BORDER-LEFT: 3px solid; BORDER-BOTTOM: 3px solid"
height=46 width=147 classid=clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6>
stretchtofit="true" loop="true" enablecontextmenu="false" showcontrols="true"
height="165" width="135" name="WMP1">

کداهنگ میخواهی بیاتو